lättnad

Äntligen helg tänkte jag skriva! Inte ritkigt än.. Men det känns som fredag nästan. Idag har vi haft vårt första prov på cellen och det kändes riktigt bra. Så mycket jag har övat till detta prov har jag nog aldrig gjort.. Får se om de lönar sig då:) Efter provet var vi några tjejer som va ute och firade med dagens lunch. Mysigt haha:)
Igår hade vi vår första Make Up lektion. En hel dag om hur man lägger grunden för en make. Hur svårt som helst! Så mycket man ska tänka på.. Vi fick cirka 8 borstar från I.d och en mascara wohoo kändes nästan som julafton!


Nu blir det till att byta om till myskläderna och slänga sig i soffan!



Emma, Linnea, Therese & jag på Lounge i Göteborg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0