fredagsmys

Fredagen blev helt plötsligt långtråkig!
I skolan hade vi turen att sluta redan vid halv 1 idag:) Kom ett gäng poliser som vi skulle massera på!!! Första "riktiga" massagen vi utförde.. Ena polisen var över 2 meter lång, tur som de var så slapp jaf iaf massara på honom.. Kort som jag är! Fick iaf lite beröm efteråt så ja jag är nöjd!
Efter skolan mötte jag upp Oscar som är här och hälsar på. Gick en stund på stan och åt en god buffé som bestod av tapas!
Hem, bytte om till ridkläder för att åka till stallet för att ut och rida en sväng. Kvällen har bestått av lite ostkrokar och Idol tittande. Låångtråkigt.. Men imorgon ska det däremot inte bli långtråkigt! En sväng om Kungsmässan, stallet, göra ordning sig och åka till Emma i Svenljunga där vi ska ut på Hotellet i Kinna! haha :)

Nu säger jag Godnatt!


Kommentarer
Postat av: emma

mår du som jag mådde igår då? ;) är den bilden från i somras eller har du blivit neger? :P haha

2009-11-01 @ 13:43:44
URL: http://reharabians.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0