suck

Helgen som var var vi nere i Falsterbo på 50 års fest med temat Night Club. Det bjöds på goda snittar och baren var gratis! På söndagen åkte jag och hälsade på Charlie, Nanna o fölen. Charlie har blivit så himla fin och stoor!
Nu har vi varit i salongen på skolan två dagar i rad. Låånga dagar ända tills klockan 6.. och är inte hemma förens 7. Imorgon slutar vi "redan" kl 4.. Men får se om jag stannar hemma imorn. Känner mig inte alls kry. Feber och jädrans huvudvärk. Dessutom har vi prov på alla muskler imorgon som inte är de lättaste att lära sig...Jaja, veckorna går som tur är väldigt fort. I helgen kommer förhoppningsvis Paulina på besök! Bio och party är inplanerat.. Och plugg för min del som har prov på måndag Igen.



Suddig bild på söta Danza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0