tandläkare

Precis hemkommen från tandläkaren. Har borrat mitt första hål någonsin.. Har hört värsta skräckhistorier från många men det var inte alls farligt. Fick bedövning och kände absolut ingetting! Så rädd för tandläkaren har jag inte blivit än.. Men ska antagligen dra ut en visdomstand som växer helt fel.. Efter de kommer jag nog garanretat ändra uppfattning om tandläkare! Känner mig lite groggy nu bara. Vet inte om de har med att göra att det känns som man är förlamad av halva ansiktet! Eller för att man är uppe sent om nätterna för att fölvaka.

Idag måste jag se till att packa resväskan klar. Ayia Napa på måndag:D Har läst att de kan bli upp mot 34 grader och 95% solschans - liite härligt de kommer bli=)

Har haft ett grymt sug efter ostbågar ett bra tag. Så den här fredagskvällen blir lugn hemma framför tvn med en påse ostbågar:) Ska se på när Blentarp spelar fotboll ikväll också. Inatt blir det äl ännu en sväng till stallet. För ikväll bara måste det ske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0