tisdag

God morgon!
precis fått i mig en macka och varm oboy. ska snart iväg till stallet. men kan inte slita mig från datorn. snokar runder på massa häst sidor för att se vem som väntar föl! om jag räknade rätt så är det 35 dagar kvar tills nanna får bebis och 50 dagar kvar tills classica får sin! wii ja ska bli dubbelmormor haha=) det är nog det bsta som händer på året. fölvaka och allt de där=)

igår tränade ja två pass. ett powerpass på en timme som var sjukt jobbigt! har nog aldrig varit så svettig faktiskt.. efter de blev det ett aerobicpass på en timme. orkade inte alls ta i så jag kunde lika gärna slippa de passet. men va ska man hemma o göra!? längtar redan till träningen ikväll. efter stallet ska jag och paulina in till resebyrån i ystad. se om vi hittar en billig solsemester. någon som är sugen på att hänga med? slutet av april/maj lutar de emot..

nää stallet var de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0