party lördag

Härlig lördag=) Kl ringde kvatr i 8. Va meningen att ja skulle följa me Paulina på ett spinningpass men jag hoppa över de. Istället gjorde jag en god frukost. Mitt hembakade bröd, ägg och nypressad apelsin juice=) Kom först till stallet och alla hästarna blev jätteglada när de fick se mig, att de ständigt är hungriga:P.  Riktigt härligt väder så jag tränsade tjockisen och red ut på en liten tur. Så himla härligt=). Efter de tog jag ut Charlie i longeringslinan för första gången. Men vi bråkade mest.. Han ville varken fram eller backa. Till slut slutade de med att linan fastnade under hans svans!!!! Men han greps inte av panik. Snarare jag som fick de! Men ställa upp, det var han grym på idag. Tur att jag kom tidigt till stallet idag för när jag åkte vid 11 tiden hade ingen kommit... Iaf en tripp in till Sjöbo blev det. Och en kvart i solariumet. De behövdes! När jag kom hem blev det storstädning i båda bilarna. Oscar bara klagar att min bil stinker häst.. Men nu luktar den Ajax;)
Nu blir det duschen sen powernap. Om ja orkar ska ja titta på när min bror spelar match sen.. Om ja orkar.. Ska iväg vid halv 7 ikväll på Sex party hos Emelie & Kim. Därefter blir det nog Öja!

Först blir det ett sprintur i skogen med hunden!

Kommentarer
Postat av: Kim

svar; tack :) den är ifrån cubus :)

2009-03-16 @ 13:08:14
URL: http://imapoet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0