lörda, söndag..

Inflyttningsfesten igår hos Louise var lyckad! Massa rosa presenter fick hon:P. Utgången efter var ingen hitt iaf.. Kul att träffa Anabel en snabbis. Annars var allt botten. Vi gick vidare till ett kebabb ställe istället och krängde mat. Gott. Minns inte sist jag åt kebabb.. Mätt blev jag och jar har fortf inte fått i mig ngt i magen. Men snart så. Ska till Byakrogen me pappa & Oscar. Plankan väntar på mig;D.
Vet inte hur sent vi kom hem inatt men sent var det. Vaknade skapligt tidigt och fick sätta mig i bilen och köpa foder åt pållarna. Var lite pysseldag i stallet idag. Alla hästar fick sig en rejäl puttsning=) Red halvblodet idag igen. (illa att ja inte vet va hästen heter). Men det går bara bättre & bättre för varje gång. Idag fick vi till riktigt fin samlad galopp! kl 3 var det fotboll på schemat blentarp - bw90 och Blentarp vann tack vare min bror som satte en skit snygg straff! Nu blir de myskläder på och Byakrogen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa, den är så sjukt fin tycker jag! :P Unos Kläder är bäst, haha. ;)

2009-03-30 @ 21:52:37
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack ;)

2009-03-30 @ 22:47:09
URL: http://malinwadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0