Lista!

Är så himla trött efter jobb & hästar så jag tänke "varför inte en lista som jag hitta". Har man inget annat för sig förens om några timmar då jag ska träna ett muskelpass.

Brukar du komma i tid: Ja
Vad hade du i din mun senast: Halstablett
När mår du bra: När jag sitter på hästryggen, är med mina vänner med mera..
När blev du fotad senast: Förra lördagen
Hur känner du dig nu: tröööööött
Kan du laga mat: Självklart!
Vad pluggar du: Förhoppningsvis till hudterapeut i höst
Vad tycker du om fötter: Om de inte är vårdade så är de rätt äckliga
Är du smart: Pappa brukar säga att jag är gatusmart!
Vad har du på dig: becha chinos, randig tshirt och svart kofta. (jobbkläder)
Är du aktiv i skolan: Önskar att jag hade varit mer aktiv. Inte för att jag hade dåliga betyg men skulle kunnat ha bättre
Vad saknar du: Inget ljust nu
När och varför grät du senast: Minns inte
Var det pinsamt att svara på det: Nej
Hade du en bra kväll igår: Var hemma och såg på Melodifestivalen och somnade tidigt
Din favoritdryck på morgonen: Oboy eller färsk pressad apelsin juice
Vad ska du göra i sommar: Får se vad Göteborg har att erbjuda;)
Är du nöjd med ditt liv: Hm.. Just nu är det sjukt tråkigt iaf!
Vad vill du jobba som:  Hudterapeuft
Har du tråkigt just nu: Är för trött för att känna efter, men tråkigt har jag inte. Skönt att ha kommit hem och krypa in under en varm filt
Vad gör livet värt att leva: Mina vänner, familj och mitt mål såklart!
Vad i livet ångrar du: Inte så mycket. Att jag inte har tagit för mig mer?
Är du musikalisk: Lite
Vad lyssnar du på för musik: Allt. Mest Rnb. Reggeaton, mm..
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Är rätt normal, skulle jag tro:)
Är du bortskämd: Kanske lite
Är du trött: Om jag är!!!
Vad gör du imorgon: Jobb på Snogeholmslott igen. 8de dagen i rad. Har jag sakt att jag är trött?

Din första
Operation: Nepp
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Anabel
Första priset: haha antligen knateknatet, eller när jag vann guldmedalj i kast med liten boll i mellanstadiet;)
Första sporten du började på: Gympa
Första husdjuret: Hund & katt
Första semestern: Kan de ha varit till Norge?
Första konserten: Rolling Stones i Ullevi
Första kärleken: Hahaha!

Favoriter:
Filmer:  Dagboken, nyckeln till friheten, karatekid (haha) twilight.....
Tvprogram: Följer inget direkt.. Det bästa som är på tv ljust då;)
Musik: Har ingen favorilåt! Men ljust nu är Eric Hassles låtar, Bump in the road, hurtful grymma!
Drink: Strawberry Daiquiri är den enda jag kan komma på!
Kroppsdel (på kille): Ögonen, gumpen;) mag, rygg. armar haha allt. Gillar tydliga käkben!
Sport: Ridning, fridrott, badminton, basket, bandy.. Allätare!
Plagg: Måste vara min svarta tubtop och ett bar slitna jeans som jag har haft sen högstadiet
Skola: favoritskola?
Bok: Twilightböckerna. Asyl..

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget
Ska du: Ta en powernap
Lyssnar du på: Tv, ngn frågesport
Väntar du : Absolut inget.
Tittar du på: TV..

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller kyssar: Både och.
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Både och!
Busig eller lydig: Båda=)


Nuu har jag fördröjt tiden lite:)


Kommentarer
Postat av: Ida

Kul lista:D

2009-03-14 @ 13:51:00
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0