Lagar mat

Kyckling och blomkål mos? Kan man säga så? :P Som potatismos fast med blomkål. Lite salt & peppar och lite mjölk i. Super enkelt och nyttigt=) Kycklingen tar en himla tid i ugnen... Jag vill ha mat nu! På kycklingen har jag pesto på ena halvan och dijonsenap på andra filéhalvan. Supergott. Och nej jag gillar inte senap annars:P. Var och fikade i Ystad häromdan. Madde kan nog exakt vad ja tycker om & inte inte tycker om. Hon hade helt rätt i att ja inte skulle beställa en smörgos fast jag gjorde de. Tog några tugorr och mådde illa.. Om man ska fika så ska man ta kanelbulle eller pajer med massa vanlijsås=) Säkert kort!!! Va ville ja säga med de? Jo jag är nog världens kräsnaste människa - vill bara ha de bästa haha;)
Efter fikan beställde vi resa till Cypern. wohooow!! Var inte alls planerat men lite spontalitet i livet skadar absolut inte! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0