Hemmabakad bröd

Va gör jag? Jo jag bakar bröd. Ska bli så himla smarrigt. Det är alldeles strax färdigt. 
Igår blev det ett svettigt box pass. Men jag skulle vilja få ut ännu mer av min träning. Har mycket mer att ge!! Ut och springa är så himla tråkigt och då skulle jag behöva en spring kompis. Men paulina ställer inte upp.. Sugen på att fixa gymkort med. Fast det får bli uppe i Göteborg sen:) Intervjuvn gick förresten bra. Tror jag iaf! Hon visade runt i skolan som ligger precis mitt emot varuhuset NK.  Vi tog en tripp på stan. Ett par slitna ljusa skitsnygga jeans från Zara fick följa med hem :) Inte alls det jag var ute efter. Men de satt som en smäck. Får inte gå upp ett gram bara:P. Hittade ingen snygg lite större väska så ja har beställt en fin från Nuknuk.se. 2 armband på rea också... Och på den senaste tiden har ett par converse och ett par mockapumps från Scorett följt med mig hem.. AHH nu är det totalt stopp med köp!!!

Nu blir de nybakat bröd. Mums=)

Kommentarer
Postat av: Ida

Va gott=)

2009-03-14 @ 13:51:23
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0