God morgon!

Har legat och vridit på mig i en timme. Så det var lika bra att gå upp halv 8 en lördag=) Nästan sovmorgon om man har gått upp 5 nu ett par dagar. Har drömt en massa om min lilla häst Charlie. Längtar såå  till sommarn när alla utställningar kommer. Hotell, kampa, grilla, sola, alla dessa fina hästar, festerna, folket med mera!

Inget går på tv nu.. Mumin trollen på 4an haha!
Igår blev det en lugn fredag. Vi tillbringade hela eftermiddagen/kvällen på nova efter jakt på ngt snyggt. Men kom hem helt tomhänt. Medans Madde köpte upp hela nova nästan.. Efter de skulle vi äta på Byakrogen tänkte vi men de var fullt. Så det blev TC. Skit goda revbenspjäll=) Sedan blev det hem och duscha, bädda rent sängen och somnade direkt! Borta bra men hemma bäst.

Ikväll blir det inflyttningsfest hos Louise i Malmö med temat rosa.. Hmm äger bara en rosa tubtop som jag inte alls känner för att ha på mig..

Nu kom jag på vad jag ska göra, baka rulltårta!


Fiffi pussar på en trädgårdskråka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0