..

Mina fötter!!! De är sega och trötta..Har gått i 7 timmar, utan paus.. En helt vanlig jobbdag på Snoge helt enkelt. Tur att de thailändska tjejerna hjälpte till idag, de muntrade upp mig med att lära mig thailändska. Men det gick inget vidare. Kaa khun kap betyder tack. Det är det ända jag minns! haha.. Stavningen är en annan femma.. Så fick jag en konservburk med frukt som de äter som godis. Tyckte de smaka som vindruvor blandat med melon. Rätt gott=)
Idag slapp jag stallet! Körde direkt hem från jobb.. Och började stryka en hel hög med kläder! haha kvalitetstid.. Ikväll står det Box på schemat me Paulina. Skönt att ha kommit igång me träningen igen efter flera veckor då jag har varit sjuk.

Va ska jag nu göra då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0