träning

Då är det fredag idag, underbart! Ikväll kommer Paulina och Madde hit. Blir nog lite taccos och vin framför tvn. Ska bli skönt med helg också, ingetting planerat. Nu ska jag snart byta om till träningskläderna igen. Blir ett aerobicpass.. Igår var det en sjuk box träning. Ny manlig tränare. När han kom in i rummet var min reaktion. OJ, det här kommer bli ett tufft pass, och det blev det!! Vi fick inte dricka vatten när vi ville, inte prata. Bara lyda:) härligt efteråt iaf! Ha en bra helg Kram:)

Kommentarer
Postat av: Emilie Göransson

ihihi.. typiskt er att inte festa ;) hah :)

jag har uppdaterat min blogg idag :O

ska bli seriöst nu!

haha

kram

mli

2009-01-25 @ 03:03:11
URL: http://emiliegoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0