söndag..

Sliten! Det är bara för namnet..
Firade Sara igår som fyllde 20. Det bjöds på taccos, bål, snapps, tårta mm... Efter de drog vi ut i Malmö på slagt. En riktigt lyckad kväll=)
Om man bortser från utskällningen på bussen haha!!!
Ingen aning när vi kom hem inatt. Men det måste ha varit rätt sent för så här länge har jag inte sovit på länge..

Nu måste jag hitta orken att palla mig iväg till stallet. Har inte någon lust för fem öre. Tänkte faktiskt skritta ut en sväng på Classica som börjar
bli riktigt fin nu :)

Ikväll blir det middag på Byakrogen. mums!

Börjar sakna min mobil lite.. För er som inte vet så har jag tvättat min mobil i tvättmaskinen. Måste in till Malmö imorgon igen och fixa detta..


Kommentarer
Postat av: malin

Hej... när du ringer till elisabethskolan så ber du att få prata med rektorn Isabella eller så finns de ett direkt nr till henne. Då får du en tid av henne, så får du komma på en rundvisning ("intervju") och då får du allt material du behöver veta om skolan... Jag funderade också på gilda skolan innan jag började emn ångrar mig inte ett dugg. Väldigt härlig stämning på skolan och lärarna är kanon! hoppas det hjälpte lite iaf :)

2009-01-21 @ 22:53:16
URL: http://malinhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0