dans dans!

Jag har precis anmält mig till två danskurser, en bugg kurs och en salsa kurs! jag bara älskar att dansa.. men får se om tiden finns också. har ju nästan precis köpt halvårskort på sjöbo fitness center.. 3 hästar som behöver motion osv.. men att börja dansa har jag tjatat på mig själv i heela mitt liv stortsätt.. både morfar, mormor och mamma tjatar hela tiden att ja ska börja :) så nu har jag iaf anmält mig! (synd att inte ja är en kändis så jag också kunde få dansa i lets dance)....

idag blev de en lugn fredag, har varit sjuk ett tag och idag är första dagen på länge som jag känner mig mycket bättre. hade frukosten på snoge idag. hjälpte helen med sina hästar, åkte till stallet efteråt och nanna stog i ett hörn och var livrädd.. hennes vattenkopp hade gått sönder och det sprutade ut vatten från alla håll och kanter + en sjö me vatten i hennes box stackarn.

har försökt att få tag på veterinärer hela dan och de är inte de lättaste.. har varit en liten deppdag, inget har flytit på.. men nu ikväll mår jag mkt bättre!

tidigt imorgon ska vi åka upp till särö och titta på ett hus som är till salu. vi ska flytta, igen.  tror vi har till mars på oss att hitta hus så det är ingen brådska än så länge. vet inte riktigt vart vi flyttar men tror de lutar åt göteborg hållet.. men skulle inte förvåna mig om de blir ett annat hus i blentarp/sjöbo. fast de hade verkligen varit skönt att flytta härifrån faktiskt. fast de allra skönaste hade ju såklart varit att få sitt lilla eget.

nu blir de sängen och "om jag kunde drömma", snart slutläst. har ju en bilfärd på några timmar imorgon också=)
men vill inte att boken ska ta slut. så himla fin!!!

nattinatti

Kommentarer
Postat av: Susanne

haha här kommer jag igen och kommenterar.. och frågar vart det finns danskureser haha, jag vet inte om de finns i tomelilla men skulle väl inte tro de haha. vill börja med något nu när jag är hemma igen! ha de!

2009-01-20 @ 23:11:55
URL: http://moonwaalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0