CV

Håller på att skriva mitt CV nu. Inte det lättaste att få ihop allt. Sist man skrev CV var i gymnasiet men då såg det helt annorlunda ut. Knappt några erfarenheter mm.. Till den skolan, skolorna jag ska söka in på behöver man CV, arbetsintyg, betyg, samt foto på sig själv. Sedan blir man tillkallad på intervju. Skolan ligger i Göteborg, Gilda och Elisabethskolan som både är hudterapeuft utbildningar. Hoppas man nu kommer in! Hade verkligen varit superkul. Och Göteborg är en hel mysig stad och jag tror jag hade kunnat trivas där uppe :)

Idag följde jag med Paulina till nova för att leta present till Sara som ska ha sin 20 års fest på lördag. Hittade rätt mycket fint. Men inget som stämde ihop med min ekonomi. Men en svartväst fick följa med hem iaf:)
Vi stack och tränade ett core pass efteråt. Jag tycker om känslan när det gör ont/bränner när man tränar då vet man verkligen att de tar ;)

Nej sängen kallar och boken "När jag hör din röst" (andra twilight boken). SUPERBRA LÄS LÄS!!!

Godnatt Puss


Kommentarer
Postat av: Emilie Göransson

Jag måste ha böckerna!! Give mee

2009-01-15 @ 21:09:59
URL: http://emiliegoransson.blogg.se/
Postat av: susan

fin bild!

2009-01-18 @ 14:05:39
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0