bambi på hal is!

långt uppegåll igen!

kan börja me vad vad som hände i helgen.. fredes var vi i lund och åt got kinamat och såg australia på bio. satt ner i tre timmar. lite värk i ryggen bara. annars kunde man inte klaga för jag tyckte filmen inte alls kände som 2.45 min och att den var helmysig!
madde sov över hos mig. vaknade rätt för att åka in till sjöbo. paulina följde me då vi skulle köpa mat till kvällen och för att få våra luggar klippta! åkte till stallet och fixade. sedan hem för att hämta kläder osv.. in till ystad och jag stod för maten och det blev kycklinggryta och ris. efter det blev det lite fest som var mindre lyckat. när folket kom gick iaf madde o jag hem för att sova:P

Idag, måndag gick ja upp tidigt för att träna ett afroaerobic pass trodde jag. men emelie var sjuk så det blev ett core pass.. stallet efter, passade på att fota lite då de har varit kanon väder idag! hem, tvingade med paulina till sövdesjön för att åka lite skridskor. snaka om bambi på hal is! det var inte så lätt som ja trodde haha!


 

Kommentarer
Postat av: Elin

Dom kommer från H&M! :)

2009-01-06 @ 16:20:17
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0