Bakdags

Nu är ja på gång och bakar igen!
Igår bakade jag supergoda bullar med blåbär och vanilj fyllning i. Nu står chokladkakan i ugnen. Funderar på att ta med den imorgon till stallet och bjuda på fika.
Annars har jag jobbat på snoge idag. Hade frukosten så det blev att gå upp tidigt. Efter det blev de stallet som vanligt. Hjälpte Eva med att mocka massor av boxar. Och nu sitter jag här och väntar på kakan. Hela 15 min kvar...
Ikväll blir det box på schemat. Igår var förrästen jag och Madde på buggkurs. Vi hade förväntat oss gamla gubbar och lite folk. Men icke sa nicke. Var riktigt kul. Men om jag får säga det själv så var nybörjarkurs helt för lätt..

Bullar me vaniljfyllningen i


och blåbär..


och nu in i ugnen!


Färdiga att äta

Kommentarer
Postat av: Susanne

okej fan va kul, tror du jag kan anmäla mig även om jag är från tomelilla? salsa provade jag och dansa i sydamerika, det var skoj så jag vill bli lära mig de!! hahaha jaa alltsa ge mig bara lite pengar så är jag på.. vart vill du resa då?=

2009-01-22 @ 18:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0