sjuklingen skriver

Nu har hon vaknat från sitt "sjuk-ide"... Så himla kasst jag har mått. Blev nog inte bättre att jag tog sista minuten till Linköping. Orkade inte var kvar hemma i Blentarp. Om ja ska va sjuk, kan jag lika gärna ligga sjuk hemma i mammas mysiga soffa och bli omplåstrad. För det har jag blivit med massa alvedon, halstabletter, juice, mat med mera....

Men idag mår jag bättre än på länge. Så mammsen och jag kunde ta en sväng på stan. Åt en god lunch på mitt favorit ställe, Steve's Coffe. Vi åt klyckling filé med världens godaste klyftpotatis med 4 sorters dipper. Tyvärr smakade inte maten så mycket eftersom jag är så himla täppt i näsan... (tur man har ätit där innan så man vet hur gott de är!!!!)
Hem fick jag med mig en söt tunika från Gina. Locktång från Björn Axen. Och äntligen ett par Converse! Som jag har letar efter den rätta storleken. Rena turen att de blev mina:) Några lappar fattigare, men gladare än på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0