Härlig vinterdag!

Strålande sol och knallblå himmel och massa minusgrader har det varit idag. Gick upp tidigt för att fodra hästarna. Passade på att fota de idag i det fina vädret. Satt även ute och solade en halvtimme och lyssnade på musik. Skön morgon:) När jag kom hem knackade Paulina på dörren och undra om ja ville ut och gå med hundarna samt fota lite! Ja visst! Efter en skön promenix bestämde vi oss för att baka. Det blev Rocky Road och Kladdkaka. Helt plötsligt var vi lite rastlösa och bestämde oss snabbt för att åka och träna. Hon spinna och jag dansade ett afropass. Skulle låtit bli träningen idag känner jag nu. För nu sitter jag här IGEN med 39 graders feber.. Att man aldrig blir frisk.

Tänkte visa lite foton som jag har tagit idag :)


Fiffi

Gamla Toddy

Paulinas Kid

Nanna dräktig i 8.de månaden och Charlie 9 månader gammal showar loss

Tjocka Classica i 8.de månaden

De var några av alla tusen bilder!!! Nu ska jag lägga mig och hoppas på att man mår bättre imorgon.


Kommentarer
Postat av: Louise

härliga bilder!

2009-02-13 @ 23:24:50
Postat av: Sibel

Tack så jättemycket :D Det är faktiskt min egna hårfärg och håret fixade jag där genom att låta det självtorka, locka det med en vanlig locktång och sedan tupera det lite längst in och till sist hårspray :)

Vilka söta hundar :D

2009-02-14 @ 11:29:20
URL: http://madeoffashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jag hade jobbat :p sopat av en massa gasol ledningar inne på Sandvik :P haha typ 1 dm damm till att börja med :P

2009-02-14 @ 16:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0