Beyonce

Beyoncé, måndag 11 maj 2009, kl 19.30


Got Event Biljett,Scandinavium, Göteborg

Beyoncé´s nya turné utlovar en fantastiskt show tillsammans med hennes extraordinära band där hon kommer att framföra sina hits och klassiker och självklart bjuda på överraskningar i en nyskapande och magisk konsertmiljö.

OOH va ja vill gå!!! Någon som är sugen på att hänga me? :P

Beyonce har alltid varit lite av min idol. Hon har en fantastisk röst. Grym på att dansa. Snygg med mera med mera....
Hennes låt, Crazy in love har alltid varit lite av "min" låt. Och hennes nya lugna låtar är ju grymma:)
Tänkte att man allt kan passa på att gå. Speciellt när man bor i Götet då ;)


Kommentarer
Postat av: Susanne

ellerhur :D jag ska fan också beställa hem den haha.. Jag ska se Beyonce men har inte bestämt vart ännu, kanske blir köpenhamn, eller sthlm eller gbg haha. men jag tror inte gbg har sittplatser? för jag vill inte hamna långt bak för då ser jag ingenting med mitt synfel hahahah . jag såg henne när jag och johan var i london 06, skitbra var hon:D

2009-02-15 @ 18:45:39
URL: http://moonwaalk.blogg.se/
Postat av: Sibel

Oh hon är min favorit också! Jag vill dit jättemkt men tror du att det fortf finns kvar biljetter?

2009-03-11 @ 12:37:53
URL: http://madeoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0