när jag väl skriver, skriver jag om allt...

Tjena!
Allt bra med er? Själv sitter jag och segar i soffan och har fortfarande lite migrän. Inte värst kul. Hade sådan jäkla migrän inatt och somnade inte förens vid halv 2. Upp tidigt på de för att sticka iväg till jobb i 2/5 timmar. Sådär lagom=) Skulle egentligen vara ledig idag så det är bättre än ingetting! Gjorde inte mer än som behövdes i stallet idag. Storm ute nästan. Kollade på de gravida men inget har hänt:P.. Evigt väntande. Tycker att vaxproppar borde iaf komma snart. Nanna är en dag över..

Igår sprang jag slingan på tid för första gången sedan högstadiet. (tvungen att springa in mina nya skor) Sprang efter ett core pass där vi hade mer lår övningar än mage/rygg.. Kanske inte tipp topp att springa 2 km på tid. Men jag hade gett mig in på de och då kan det inte ändras:P
När jag hade spriungit ca 100 meter tänkte ja, va fasen håller ja på med, jag vänder! Men icke sen icke. Jag sprang hela rundan (fick stanna en gång och knyta skon) Iaf. sprang 2 km på prick 9 minuter. Fick sådana flashback när man närmade sig mållinjen när man gick i högstadiet, när vår idrottslärare Lena stog och skrek till en de sista hundra meterna, FOORTAREE!!!  Hade varit kul att veta vad ni andra springer 2 km på?

Var i Lund häromkvällen och grillade i Bothaniska trädgården. Eller grilla och grilla. Desi och de hade fixat en liten engångsgrill till 15 pers:P. Paulina, Sara och jag hade ölkorv, chips, dippa, ost och kex:) Jättemysigt. Efter de blev det en sväng på Malmö Nation. Sedan hem till sängen, vissa jobbar ju om dagarna:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0