happy day

Vilken härlig dag jag har haft!
Dagen började tidigt med jobb. Var hemma vid 1 tiden, bytade om och följde me Paulina (i sin cabbe) till Ystad för att möta upp Madeleine. Vi åt god mat  på Prince Charls. Vi blev proppmätta men fick ändå i oss varsin mjukglass till efterrätt på Öp grillen där Emelie jobbar:) När våra magar stog ut begav vi oss till Jakten för att spela cubb och fotboll med Emil, Mattias, Emmi, Sarah, Emelie och några till. Superkul!! Och jag råkade skjuta ut bollen i havet så Madde gick i med byxor för att hämta den helt självmant! Men hon frös iaf inte för oj va vi sprang när vi spela fotboll:P. Mina hela bycor gick till och med i sönder...Nu när jag har köpt ett par trashade jeans:P
Hemma kl 19, byta till stallkläder och drog till stallet! Himla mysigt att va där på kvällarna. Kom hem halv 9 och nu sitter jag här och tittar på Van veteren..

Ha de bra! tjatja

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, ja om sommaren hadde kommit så man hadde kunnat bada i havet på riktigt! =)

2009-04-15 @ 19:10:11
URL: http://champion.devote.se
Postat av: Bella

Hej :) 9 min är jue snabbt.. Jag har inte testat mig på 2km än... Men jag måste göra det.. Så jag kan mäta mina framgångar. Ha det bra..

2009-04-16 @ 13:36:38
URL: http://roxiessecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0