nöjd

Sitter hemma hos mamma i Linköping nybadad efter en lång dag på stan! Fick med mig hem rätt vettiga grejer.. Schampo/balsam tony&guy, silkesdroppar. Och ni kan tro att hela jag luktar gott:) Fick med mig en kort svart kavaj också som ja har letet efter, en bh, svart topp.. Efter allt gående tog mammsen och jag en fika på Espresso ute i solskenet. Minst 3 duvor kom rakt emot oss och ville äta upp vår fika! Jag fick knappt luft så mkt som jag skrattade för alla tittade och pekade på vårt bord! haha :)
Tittade lite på Top Modell som de hade i stan idag. Frivilliga fick pröva på. Helt plötsligt kände jag igen en. Mikaela - och hon kom vidare, kul för henne!!!!!

Har tittat igenom mammas dator och hittade massor av gamla bilder:) Minnen väcks upp..

Nu är de idol!

Just de. När ja åkte upp hit fick jag och Fiffi, hunden, vänta på stationen i Lund i hela tre timmar!!!!!! De var riktigt segt kan jag säga.. Var ngt fel me ledningarna..

Pussen


Kommentarer
Postat av: mli

Haha omg, det va tider det!

Men mitt flyg ar bokat nu, kommer hem den 22 oktober. Saknar er!!

2008-09-23 @ 16:15:18
URL: http://emiliegoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0