snart så!

VA! över 110 läsare  häromdagen.. Förstår inte. Ja borde ju lägga ner massa av krut på bloggen när det är så många som läser;) haha nä de skulle jag aldrig orka me. Vad skulle man skriva om!?

Va! Japp, jag och pae åker alldeles snart till mallis i 10 dagar. Gud va skönt det ska bli!!

Igår serverade jag på snoge. De skulle ätas fem rättersmiddag. Riktigt mysigt var det på slottet, romantiskt och jag började filosufera på mitt framtida bröllop haha!! Kom hem vid halv 11 tiden från jobb, snabbt slänga på sig lite nya kläder och hämta upp Emmi och Sofie för att köra in till ystad där vi mötte upp Madde och pae. Fast man var jättetrött så blev kvällen bra. De beror nog mest på att jag träffa Tim där som jag inte har träffat på över ett år. Den killen är speciell på nått sätt:)

Nä nu ska ja gå ut me hunden på en promenad.

Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Va härligt att komma iväg nånstans :)

2008-10-13 @ 17:34:10
URL: http://baramatilda.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Härligt med sol i det här regnrusket=) trevlig resa!

2008-10-27 @ 19:24:25
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0