måndag

Mys dag!


Paulina skulle fixa några ärenden idag och jag fölljde snällt med som sällskap! Vi började me banken i Sjöbo för att fixa nytt kort nu när vi ska till mallis=). Sedan åkte vi in till polisen i ystad för att hon skulle fixa pass.. Och jag har växt!!!! Jag är hela 163 cm låååång! Efter de skulle vi hämta hennes kamera hos Emelie. Låg massa bilder från helgen bland annat då Emelie o Kim hade coctail förfest. Själv var man nykter för att man skulle jobba dagen efter. Men de syns inte på bilderna... Tog sedan en fika på stan me tjejerna, Madde, Kim, Emelie, Amanda jag och Paulina förståss. Det blev en lång fika med mycket skvaller :) Sedan gick vi på stan för att titta lite..Efter de hem till Kim o Emelie för att titta lite på One three hill som man inte har sätt på evihgeter! Efter de började vi bli lite smått hungriga igen och bestämde oss för att dra till Mc Donalds där de blev lilla menyn och en chokladmilkshake och värsta seriösa snaket! haha, en himla mysig dag=) Nu sitter ja såklart hos Pae igen. Nära och bra hit!


Dagens låt! Hittade tyvärr bara live versionen..

Kommentarer
Postat av: Martin

Trevlig blogg, trevlig tjej.

2008-10-07 @ 13:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0