härlig höstdag

Va!!!

Hela skiten försvann.. bakgrund och allt. allt slit ja har lagt ner för att den ska se bra ut. och nu ör ja tillbaka på ruta ett och förstår ingetting:P. min fina vän anabel har äntligen skaffat blogg. anabel.blogg.se.
idag skulle ja egentligen flytta mina hästar men hamna på nova!! ja skulle bara ha en plattång. men kom hem med en nyårsklänning!! hör ni susanna är för en gångskull i tid;) nej, men den var verkligen skit söt och jag var bara tvungen att ha den.. samma sak med den dära skinnjackan ja hitta! ajaj sa de i plånkan.. spc när man ska till mallis på tisda i 10 soliga dagar, ja för de har vi önskat! skinnjackan var också verkligen skit fin. och ett kap.. kostade egentligen 1300 kr men fick den för 700=)
efter nova kände jag och pae för att ta lite foton i simontorpskogen. verkligen jättehärligt väder har de varit idag!


Kommentarer
Postat av: mattias

vilken härlig bild

2008-10-07 @ 23:59:32
Postat av: N A T A S C H A n

fin bild :) !

2008-10-20 @ 15:38:43
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0