blabla

waa! ja är rastlös ända ut i fingertopparna! därför bestämde jag mig för att baka kanelbullar, de är just nu på jäsning. hela tio minuter kvar så så passar de perfekt för ett litet blogg inlägg. sitter just nu på golvet och lyssnar på musik och väntar på degen ska bli färdig!

kom hem från mallorca i fredes natt. eller snarare kl 3 på morgonen, då var jag också pigg och gick inte o la mig förens kl 4.. kl ringde kvart över 6 då ja skulle upp för att jobba. lite smått segt men de fick! jimmy hade födelsedags fest på kvällen som var trevligt, sen vidare till öja. de sög! kom hem vid 4. upp och jobba kl 6 dagen efter igen! ja måste ha fått massor av energi av 10 dagars semester.

mallorca var trevligt.. dock var de sista dagarna skit. rätt kallt, regnigt osv.. men vi ska nog va glada av de sol vi fick iaf=) de blev lite fest, chopping, julkpappar, massa mat, ridning mm.. stukade min hand gjorde jag också. trodde att ja hade brutit den för guud va de gjorde skit ont! blev klämd mellan en häst och väggen.. de knakade till hela tre ggr.. in till lilla sjukhuset i santa maria där de klämde och kände och gav mig röda avlånga piller som ja skulle ta! haha de såg farliga ut.. ja bröt iaf inte handen/armen som tur va! nu kan jag iaf röra den.. men de gör fortfarande väldans ont!

naaj nu har de gäst färdigt.. nu ska ja rulla bullar och fortsätta lyssna på nrj. grymt bra musik de spelar! lady gagas nya låt är super! och beyonceys nya!!! + den dära i kissed a girl and i liked it! eller så är alla låtar bara sådär extra bra just nu ikväll... :D




haha just nu. fiffi räcker tungan åt er :P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej.

Jag tänkte bara informera om att det just nu pågår en tävling på min blogg om två presentkort på MQ ala 500kr. Det är alltid kul med nya deltagare.



Hoppas du är med och tävlar

Kramar Camilla (myrrah)

2008-10-27 @ 19:24:28
URL: http://myrrahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0