Sverige tröjan på!

Jepp. Sverige tröjan är på:P

Skön dag idag:)

Imorse åkte jag och Jennie till stallet. Pysslade med min nya träningshäst som är ett krut paket!! Vi red lite, och långerade Nanna.. Efter de åkte vi till Veberöd för att handla hästkäk osv.. Hem, sedan blev de en god lammfile på Byakrogen som satt alldeles perfa. Efter de åkte jag och Jennie till sommarbetet till våra små bebisar. Kunde faktiskt klia lilla Charlie idag. Framsteg! Sedan när ja kom hem tog  jag och Annika en spring tur till fotbollsplanen och hem igen:) Skönt att röra på sig! Nu sitter jag framför tvn och tittar på Sverige matchen!

Imorgon bär det av till västervik, kommer bli så hilmans skönt. Jag, Jennie, Annika, Emmi och Madde:)

Kommentarer
Postat av: ems

Det ska bli GUTTANS! :P

2008-06-18 @ 22:40:06
Postat av: Jensa

Gött ska de bli, jag har paxat framsätet:) hahahaha!

2008-06-19 @ 09:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0