Morrn

Vaknade av en kul dröm!
Jag och Jennie träffade Shakira och Markus Schenkenberg på ngn restaurang. Båda bröt på svenska och Jennie skrek SHAKIIIIRA ÄR MIN IDOL!! Sedan bad vi om deras autograf och de ritade typ ett hus i stället. Jätte flummigt:P


I alla fall!
Va i Norge i helgen på häst utställning. Ritkigt lyckad. 6 hästar hade vi med oss och vi kom vidare till 4 championat och vann ett:)
på lördagkvällen så var det en stor fest i en borg. Ritkigt fint. Högt upp låg de och man hade utsikt över vattnet. Menyn var 70 tals. Man åt på en rund stor brödbit och åt allt med händerna. Kladdigt men supergott!

Nu sitter ja här och är lite smånervös inför helgen då det är Blommeröd då jag ska visa en häst som aldrig har blivit visad förr.

Nu ska jag vidare till stallet och börja finslipa på de sista grejerna!

Kommentarer
Postat av: Emilie

hhaha han e ju snygg!

jag va i lloret de mar igar ;) charter stalle som fan! borjade kl 9 idag, kommer direkt fran fest till jobb :D looove

2008-07-02 @ 13:15:36
Postat av: Jennie

Haha! Hon e min idol:P haha! Ganska ball

2008-07-02 @ 19:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0