Hästhästhäst . . .

Blev ingen utgång i Malmö ikväll. Lite dåligt planerat och tillslut var det bara jag och Annika som var sugna..

Lämnade hästen på bete idag. Tog i stort sätt hela dan! Fick in fölisen utan några större problem.. Bara de att grimman gick sönder men vi fångade honom snabbt.. Han väl inne så ville inte Classica in! Men de gick ju till slut. När vi släppte dem i de nya betet så stirrade alla andra hästarna på classica som om de aldrig har sätt en vit häst förut! Alla 70 hästar på gården är bruna! haha de såg väldigt roligt ut. Alla sprang runt me svansen på ryggen till och med min Classica! Classica dök direkt ner i gräset medans de andra hästarna stog 200 meter ifrån och bara stirrade! Hagen är heöt underbar. Bara hagen är nästan 19 tunnland! Grymt härligt. Kul att de tyckte Charlie såg ut som en liten porslinshäst:)

Imorgon ska jag på öppethus på Bellinga gård.. Helt sjukt vilken ording man kan ha på ett stall. De kallar de för tyskordning. Värmegolv har de också!

Iaf efter vi hade lämnat classica på bete så åkte jag och hämtade annika för att åka till stallet.. Etolog fick sadeln på idag igen och Annika kunde till och med sitta på honom utan några problem :) Kommer hans matte bli glad! Red sedan Remington. Så himla härligt :) OJ va mkt häst de blev!! Men de e typ det ända som händer om dagarna nu.. Stallet hela dagarna ut!

Lyssnar igenom alla låtarna på datorn. Hittar riktigt bra låtar!! En låt som har fastnat just nu är Lady Gaga  - Just dance.
Riktigt bra!


Hittade sjukt fina bilder på mig och Etolog från helgen! Har beställt hem några. Här är ett smakprov :)




Kommentarer
Postat av: Lina

Härlig bild =)

2008-07-11 @ 23:15:35
Postat av: Susanna

tack så mkt:D

2008-07-11 @ 23:15:55
URL: http://susannauhlen.blogg.se/
Postat av: emelie

åå det var ett bra tips =) min mamma kan inte säga ben o jerry glass, hon säger ken o harry glass istället. blir lika arg varje gång =) har du smakat new york super fudge chunk?? jättegod ben o jerry glass-

2008-07-13 @ 16:38:49
URL: http://wannabevuxen.blogg.se/
Postat av: emma r

vad fina! ni var duktiga! jag fick några med,fast han var grymt svår att ta kort på för han var så uppe i varv :P haha

2008-07-14 @ 11:09:37
Postat av: nathalie

Tack :) den är köpt på hm..

2008-07-14 @ 20:49:24
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Kristin - En norrländsk brandman

Jag vet inte om det kanske finns någon gratis version att ladda ner men tror inte riktigt det. Mitt program är köpt men du känner ingen som har det bränt? Kram

2008-07-14 @ 22:20:44
URL: http://kickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0