happ

Piteå mm..

Piteå helgen blev riktigt lykad! Gick super bra för mig. Bland annat blev ja champion met ett sto, de andre 6 hästarna kom på andra placering..:)
 Skulle aldrig kunna bo där uppe. Sjukt långt till allt! Nu var det ljust dygnet runt och om vintrarna är de tvärtom och ca 30 minus grader! usch:P...


Ikväll är jag så himla uttråkad... Vet inte om de e för att ja e trött...
Vill verkligen flytta ifrån denna lilla by.. Händer absolut ingetting..Efter hästsäsongen ska ja flytta till Linköping några månader. Skönt att komma ifrån allt. Ja behöver liv och röresle runt mig!

Tänker fort mkt på dig.. Tycker om dig..Men får intala mig själv varje dag att de funkar inte... Sjukt egentligen.. Två personer tycker om varandra men de går inte.........


Jaja,.. Skönt att få skriva av sig lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0