haha

Måste bara berätta en rolig grej som hände häromdagen då annika och jag körde i sjöbo...
Jag skulle leka lite "cool" och satte gasen i botten trodde jag. Men ja tryckte istället bromsen i botten, tvärstopp blev det och jag flög fram på tutan och frågade, Vem tutade? HAHA både jag och annika brast ut i gapflabb.. vi skrattar fortfarande åt de.. De var ju liksom jag själv som tuta! haha..

Igår hade vi tänkt att gå på bio men det blev inte av.. Åkte till stallet för att ta hand om hästarna mina. Etolog hade asdel på sig för första gången och annika låg över honom utan några problem! Nanna var dock jättesjuk.. Fått en infektion i kroppen och vill knappt gå.. Fått en pinne eller ngt in i halsen och idag är det jättesvullet.. Typiskt nu innan RIKS utsällningen.

Blommeröd som var i helgen var suveränt som vanligt! Helt sjukt varmt väder de var i lördes.. De gick bra för mig och Etolog som visades för första gången. Jag var sjukt nervös kan jag säga men han skötte sig jättebra och de blev en sjätte placering. Festen på kvällen var kul, fast man var riktigt sliten och trött.. Somliga kom ens inte hem på natten! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0