..

Den här veckan bara springer iväg! Mycket som händer och de känns som man inte hinner med nått.. Kiviksmarknad ikväll, Annika åker tillbaks till Australien imorgon, Falsterboveckan, Åhus + Sjöbomarknad.. Sen åker man till Piteå tidigt på fredagmorgon.. Får se vad ja hinner med.. Måste sortera min garderob också som är proppfull.. Fick massa nya kläder idag av min kusin också. Har iaf hämtat Papa´s Arabians lådorna idag.. En stor låda, en liten barlåda, två krukor, gardiner, och hästtäcken! Så nu är de ordnat.. Eller de fattas bara gardinstänger till.. Snart matdags! Min mage skriker mat.. De blir panbiff och potatismos. Måste vara en av mina favoriträtter! Nej om man ska testa ringa Etologs ägare igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0