Snipp snapp slut så var dena dagen slut

Sov riktigt länge idag. Förstår inte varför. Förr gick jag alltid upp tidigt typ 8 på helger. Men nu så går jag upp vid 11-12. Hela dagen bara försvinner. Men upp vid 12 idag iaf. Gjorde en god frukost. Ägg, en macka och ett glas mjölk. Sedan bar det av till stallet. Om det var svinkallt igår så var det verkligen ISkallt idag. Red ut barbacka en runda med täcke på häste,n så drog jag täcket över mina ben så dem slapp frysa! Ingen hjälm blev det - kallt om öronen så ja behöll mösan på! Hem och duscha och åt en ostbulle. Sedan åkte jag iväg till nautilus för att träna. Hade ju bokat tid med instruktör idag. Riktigt skönt var de:) Kvällen har jag tillbringat med Jennie. Hon kom hem från Norge idag så vi hade mycket att prata om. Träffade Mattias och Emil nu när jag hade kört hem Jennie. Haha roliga killar de :) Det roliga som hänt idag är att mamma har varit inne på msn, helt ortoligt! Haha hon kunde skriva riktigt snabbt till och med. Iaf för att vara helt ny me de här med datorer.
Nu ska ja gå och borsta tänderna sedan läsa en bok som min farmor har skrivit. Den handlar om hennes uppväxt. Riktigt kul att läsa. Om de kungliga besöken, hembiträden och om hela sin släkt. Jättekul. Saknar henne enormt. När jag läste lite igår fick jag tårar i ögonen, det var som jag hörde hennes vackra röst igen <3 Farmor var, ÄR den jag avgudar mest.

Sov så gott


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: tack för tipset ska lyssna på den nu, !!

2008-01-05 @ 13:50:45
URL: http://amandaspalace.blogg.se
Postat av: Amanda

jag gillade låten men den blir nog svår att sjunga för hanns dialekt är en stor del av den..

2008-01-05 @ 15:06:47
URL: http://amandaspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0