Myskväll=)

japp myskväll på högnivå.

idag har jag varit flitig. har varit i stallet idag - svinkallt verkligen. mockade 4 boxar. sedan har jag och madde varit och tränat på gymmet, sprang ca 20 min, och cyklade 20 min. så konditionsträning har de blivit idag! bokade tid med instruktör imorgon. så nu ska ja börja träna:P får ju hålla mitt nyårlöfte:) efter duschen åkte madde och jag till byakrogen för att äta.. de blev plankstek för mig och pepparbiff för madde! vi blev proppmätta men ändå ville våra magar ha mer! så vi körde tillbaka tllbaka till veberöd. vi fick med oss marsglass, popcorn, lödgodis och cola och nonstops till pappa! fast jag dricker inte läsk, så ja tar vatten:P nu sitter vi här i soffan och kränger för fullt. ser
Chuck And Larry. rolig film de som jag kan rekomondera! det känns som vi är gravida med tuslingar:P haha.

Nu film!

image94

Kommentarer
Postat av: Cupcake

haha:p åhh jag älskar den filmen.. Så jäkla rolig den är! Låg dubbelvikt hela tiden när jag såg den!

2008-01-05 @ 13:20:33
URL: http://alltochlitetilll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0