Helgen + måndag

Helgen har varit suverän!

I fredes åkte jag in för att träna i Veberöd, sedan åkte jag och handlade mat inför kvällen, Tacos. Sedan hämtade jag Lina hos Susanna´s salong där hon fick sina naglar fixade. Köpte ett nagelkitt också! Lite stressigt hem blev de. Skulle ha tjejkväll, hem kom jag med träningskläder och några tjejer hade redan kommit! Men det blev en lyckad kväll. God mat, gottis, lets dance tittande, Lina byggde naglar på mig och klippte topparna:)
Lördes var jag i stallet nästan hela dan, red ut på en tur med Eva, och Vicki. Sedan hem för att göra ordning sig. Middag på byakrogen sedan iväg till Emelie i Ystad där det blev en lyckad förfest innan Barbar som var roligare än på länge!!
Söndagen blev en lugn sådan. Stall och mys :)
Idag jar jag jobbat, åkte till stallet direkt. Såklart glömde jag köpa foder så min häst får äta havre.. Så imorgon kommer de va en fartfylld havremopd som väntar på mig!!
Nu ska jag byta om till träningsklärna, fast soffan lockar riktigt mycket just nu! Efter träningen blir de ett långt bubbelbad!


Kommentarer
Postat av: L

Svar: Den kostade bara 200 kr. Var 50% på den kom jag på!:) Hade lätt betalat mer för den dock, funkar både till vardag och fest:)

2008-01-14 @ 20:17:02
URL: http://tugga.blogg.se
Postat av: elli

Haha nej det är det faktiskt inte, om du menar elle galan.. jag tkr nääästan på snuddet att det är bättre det jag fick :D

2008-01-18 @ 16:17:29
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0