Godkväll

Sitter i soffan och ser på tv.. Gulle ligger här tätt intill mig och småsnarkar. Hon är så söt. Pappa och jag gick upp "tidigt" idag, kl 8.00 för att åka till djursjukhuset i lund.. Blir operation på fredag. Gulle har en jättestor böld på magen - den ska bort!
Efter vår visit på sjukan åkte vi till Kristianstad hem till Arnrup för att kolla på en hingst, efter fikan åkte vi vidare till Tomellila på en annan visit hos Britta! På hemvägen passade vi på att ta stallet. Pappa fixade min box till mig, hade fel jacka på mig. Vill inte att min Bommerang jacka ska lukta häst, inte heller att mina vita skor ska bli bruna:P Efter de blev de att handla mat.. Det blev indisk kycklinggryta med jasminris a lá Susanna - gott=) När ja hade ätit färdigt ringde jensa mig. Hon ville leka! jag med:) Tog cykeln genom den kolsvarta skogen, fyy va mörkt och läskigt de var:P Gjorde inte så mycket, satt och snackade skit mest!
Imorgon ska jensa, mattias och jag till centersyd, är helpank men vi måste kolla in deras nya affär. New Yorker - vår favorit affär i Mallorca, Se om vi fortfarande tycker den är lika bra.

Sov gott Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0