2008!

Firade nyår hemma hos Mariana. Mycket trevlig kväll blev de :) Jag och Emil bestämde oss för att cykla dit..I tunna strumpbycor och i högklackat med några minusgrader så trampade vi iväg. Kolsvart vart det ute och snorhalt. Men tillslut kom vi fram. Kom in och jag kände knappt igen en kotte. Men tillslut kändes de som vi blev riktigt tajta. Nu kan jag i alla fall knyta slips;) Det gick lite sämre sedan när vi cyklade hem vid halv 3 tiden. Emil hade fått liiite för mycket i sig om man säger så:P Cyklade igenom Blentarpscity och träffade lite folk på busskuren. Va fasen kör skurup/ystad folk mitt i natten i blentarp!? Kan man ju undra:P.. Väl hemma med iskalla fötter blev det bums i säng.. I min sköna skönhetssömn knackade nån på mitt fönster och jag blev livrädd.. Men det visade sig att det bara va Oscar.. Han hade glömt nyckel såklart.

2007 var ett bra år, men jag känner på mig att 2008 kommer bli mycket bättre ;D


Gott nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Gott nytt år kompis

2008-01-01 @ 15:34:27
URL: http://emmipetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0