..

Nyss kommit hem från stallet, Classica stog inne så jag slapp gå ut i den leriga hagen för att hämta henne! Extra skönt när man har hål i skon liksom:) Dränkt i glansspray och hal som en ål var hon så bestämde vi oss för att rida ut på en barbacka tur. Ridturen började riktigt lugnt & bra. Tills vi kom fram till ett Stort vägarbete. Pigg, flåsig som hon är + hal som en ål lyckades jag hålla mig kvar! Har inte haft av täcket på henne på ca en vecka. & Ojj vad magen har växt :D
Just nu sitter jag i soffan i mjukisar. Gulle ligger & snarkar brevid mig. Hon följde med på dagens tur & det tog på hennes krafer.. Snuttan<3 Ska ta något att äta snart innan gymmet. Igår var jag & tränade med Emil. Mycket skönare när man är två då men peppar varandra och resultatet blir svettigt:P Prövade bänkpress, haha hade 5 kilo på + då själva stången som vägde sådär 17?, kilo! 
Helgen var de Barbar & fyy vad tråkigt jag hade, sa då att jag inte ska gå ut på ett tag. Men pratade me Wille igår och blev bjuden på fest hemma hos honom på lördag, så där sprack nog de!!! Åker till mamma på lördag och stannar där några veckor.. Jennie kommer upp på torsdagen och håller mig sällskap över helgen:) Jobb imorgon och på lördag så lite fest på lördakvällen sitter kanske inte helt fel ändån..

Tjipp tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0