:(

Inte min dag idag. Har varit irriterad på ALLT idag.. BBuhuu. Sur och lite smått ledsen..:/

Har varit på centersyd med Jennie och Mattias idag. Köpte ett par svarta miss sexty jeans, jeansskjorta, armband, halsband från mq. Och allt de kostade mig 17 kr :) Fick också med mig hem BUS och hårinpackning.. Känner mig jätteblek, och torrt fnasigt hår :( På fredag blir de klippning! Haha när jag handlade på mq fick jag en "fin" påse.. Och Mattias bad också en sådan påse, han sparar på fina påsar=)

Nu gräddas min kladdkaka för fullt i ugnen. Ska gå och kolla till den!

image97

Tja.

Kommentarer
Postat av: Mika

Visst är dom grymt snygga ;)

2008-01-10 @ 06:54:45
Postat av: susanna

va! vilka då? :P

2008-01-10 @ 12:19:24
URL: http://susannauhlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0