söndag

Helnöjd med gårdagen!
Mamma & jag tog en sväng på stan. Köpte en tshirt och ett linne från gina. Åt dagens lunch på Steev´s coffe. Hamburgare i ciabatta bröd och riktigt goda klyftpotatisar till. När jag kom hem så bakade jag marsmallows muffins och dumlemuffins, riiktigt goda:P Mamma stack till Kaj och jag blev ensam hemma. Skulle gå ut senare så jag förfestade med mig själv. Riktigt kul faktiskt! Mitt humör var på topp. Såg melodifestivalen och tog några glas vin. Helt klart att tvillingarnas låt var bäst sen Olas. Tog cykeln in till stan vid halv 10 tiden. Träffade Love inne på Platå där han satt med några kompisar. Mycket trevligt!! Vi satt och pratade om vår gamla klass och allt annat möjligt. Love var tvungen att ta bussen hem halv 2. Så tillslut var det bara jag och hans kompis Erik som var kvar, riktigt trevlig kille de! Men han gick också hem efter ett tag. Så var det bara jag kvar "själv" med alla andra! Kvällen blev riktigt lyckad och jag är helnöjd:)

Idag vaknade jag grymt tigigt, ingen aning varför men antar för att min mage ville ha mat. Gick sedan på en promenad med Fiffi till ån för att mata ankorna! Shit först var det typ 2 ankor. Sedan kom hela flocken flygandes emot mig!!!! Fiffi blev helt galen haha.. Kom sådär 50 ankor och då överdriver jag inte!!... Ikväll står det bowling på schemat, & ska bli kul=)

Saknar min Classica<3 Men på Torsdag ska hon få massor av kärlek!! Undrar hur tjock & grann hon har blivit nu!!
image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0