Lördag

Oj vad jag sov länge i morse! Fast mamma ringde och väkte mig lite över 7 och undrade om jag hade fått hem hennes nykel.. Somnade snabbt om och Gulle hoppade upp i min säng och gjorde mig sällskap. Sov till 12.. ja 12! Shit, de har jag inte gjort på länge. Men skönt var det. Var i YStad igår hos Iffe med Madde. Såg lite Let´s Dance. Sedan träffade vi Johan, Charlie och Allsan på Soft. Blev stora disskusioner om allt möjligt som politik, religion, kärlek, och hur man förlöser ett barn samt kejsarsnitt som vi fick vi en hel uppsats om hur det gick till! Charlie är då doktor! Satt på Soft tills det stänge, sedan blev det att åka hemåt.

Nu ska jag ta på mig träningskläderna för att åka iväg och gymma. Sedan handla mat tills ikväll. Taccos blir de! Sedan ska pappa och jag ordna i de nya stallet. Sedan blir de att åka iväg till de gamla stallet för att rida ut barbacka en sväng.. Sadelgjorden går nog inte runt längre:P Får se om de blir fest i Lund ikväll. Har tappat festsuget totalt.. Annars blir de en lugn myskväll hemma!


Kommentarer
Postat av: elli

skitkul att höra!! :D
ska fortsätta som jag gör så får vi se om du stannar då då :) hihi

2008-02-23 @ 20:29:11
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0