lnkp

Onödigt inlägg!!!

Ensam hemma hos mamma. Börjar bli lite smått långtråkigt. Halvsjuk är man med. I morse mådde jag inte alls bra :/ . Mamma kommer hem vid 4, tror ja! Och mormor vid 5 ! Måste snart gå ut med Fiffi.. Hon går fram och tillbaka vid dörren. Känns som jag precis har varit ute med henne. Regnar gör det också..
Har börjat att sy på mitt andra halter. & det blir riktigt fint ska ni veta;) (Får ju skaffa en hobby när ja inte har så mkt att göra!!)

Jobb igår, länge sen man gick upp vid 6. Slutade vid 2. Var mycket att göra. Plocka disk i en evighet, diska disk, fylla på, frukost klart så var det dags att hjälpa till att servera! Trångt och massa folk med tunga varma tallrikar så tar jag bara två tallrikar. Livrädd att jag ska tappa! Men de tvinga mig till att ta tre, annars går de för långsamt fast vi är sådär 5 i servisen!! Ut på stan, in i massa små butiker för att leta efter dekorband! Var inne på tre hjärtan med för att köpa en ansiktsräm. Hon berättade om man sitter för mycket vid datorn så får man dålig hy, finnar osv.. Så dem som är rädda om sin hy ska egentligen smörja in sig med solskyddsfaktor varenda gång man sätter sig vid datorn!.. Hem, sy.. Sedan kom Kaj med semlor, gillar inte semlor så mycket.. Men en semledag uten semla är ju ingen semledag precis!

Imorgon kväll kommer Jennie hit för all hälsa på :) Ska äta på min favorit restaurang, Ghingis som är en magnolisk restaurang. Ska väl gå lite på stan med, bada kanske;) jobb, bio, fest osv...

Haha brevbäraren kom med påsten precis!! Eller han försäkte peta in allt i lilla luckan i dörren, & Fiffi blir helt galen/ rädd!! haha nä nu ska vi ut!

Tjipp


Kommentarer
Postat av: Tim

halla sotnos. harlig bild i inlagget under. ser riktigt glad ut ju:) hur lange stannar du i lkoping? om du kommer ner till australien i maj sa ar jag dar. ska jobba 2 manader i Darwin innan jag ska resa runt. Dok idag for forsta ggr och fick se haj direkt. och hitta Nemo fisk:) vad ar magnolisk restaurang? blommor? :P puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0