Fredag

Fullt  hus har det varit här hemma ett tag nu. Både mormor och Kaj har bott här i flera dagar och det har fått resultera med att jag har fått sova i soffan som är jätteskön men förkort + att mormor har legat på madrassen brevid och hon tar nog första pris i snarkning! Fyy var irriterande. Vaknar flera ggr om natten av hennes ojlud och att man inte kan sträcka ut sina ben tillräckligt. Men inatt kommer jag sova som en prinsessa i en riktig säng=)

Den här fredagen har varit lugn & skön -
Skjussade mormor till bussen,
Slingat håret hos frisörn,
En sväng på stan,
Promenad med Fiffi i solskenet..

Nu sitter jag här vid datorn, har gjort klart namnskyltarna till mina kära hästar. Snart blir de mys framför tvn.

image108
Söta Fiffi på dagens promenix

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Såå söt :)

2008-02-15 @ 22:59:43
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0