fest e pest

Hej alla glada!
Idag mår ja sådär. Mår lite bättre efter 9 hål på golfbanan! Riktigt skönt. Tror ja ska byta karriär och börja golfa. Jag är en gudagåva! haha... Igår var det party som stod på schemat. Förfest hos Klingspor som var helt okej. Bjöds på den äckligaste snappsen ja någonsin har druckit, något import från Spanien som smaka en blandning av lakrits och fisk!!!!!!!!!!!!! FATTA HUR ÄCKLIGT DE VAR!!!! Ja spyr nästan när ja bara tänker på den.. USCH USCH! Väl framme på valla så ville ja bara hem.. Närmsta bästa taxin blev de. Vipps va man hemma i sin sköna säng:) Så ingen vidare lyckad kväll blev de inte.. Ja skulle lyssna på mitt inre. Jag skulle ha stannat hemma från början! Jag ska inte ut på LÄNGE!.


Kommentarer
Postat av: emilie

haha SANT! Men det va kul hos wille iaf :D (ser ut som det på bilderna iaf;)

2008-02-10 @ 16:51:03
URL: http://emiliegoransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0