Efter helgen

Nu är helgen slut. Jennie har varit här sen Torsdag till Söndag & helgen har verkligen gott superfort.

Torsdag:
Hämtade Jennie vid halv 8 på stationen.
In till stan för att äta Magnolisk buffe som var suverän!
Kollade på filmen Im a Legend - riktigt läskig. Satt på spänn från början till slut!

Fredag:
En sväng på IKANO huset.
Bad på hotell Ekoxen (29 gradit varmt vatten)!
Let's dance-tittande och mysig fredagskväll.

Lördag:
Väckarklockan ringde kl 05,00 dags för jobb!
Jobbat färdigt vid halv 3,
Jennie kom in och vi tog en sväng på stan. Fynda ett linne för 50 kr och ett par snygga ankelbyxor för 59 kr!!!
En promenad runt stångån.
Lyxmiddag!
Festkväll (Platå)
Hemma kl 05.00. Då mamma var vaken och skulle gå till jobbet!

Söndag:
Slappedag!!!
Skjussa Jennie till tåget.
Filmdags (Kärlek på menyn)
Popcorn och glass!

Så såg min helg ut i stortsätt :)

Måndag idag och jag har inget planerat. Har ringt Marie & nu är allt bokat och klart. Det blir Luleå/Piteå den18/7 i sommar. Hästutställning och jag ska minst visa 6 hästar!! Nu börjar karriären, hehe=)
Annars tänkte ja ta en sväng om på stan, måste ha nya träningskläder.. Kanske boka slingtid hos frisören. Ahh vi får se!


Tjaa

Kommentarer
Postat av: elli

va trevligt! Hoppas du hittar ngt fint :)
Taaackar! :) Jag fotar med min lilla egna plinga nikon coolpix S500

2008-02-13 @ 11:39:48
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0