:D

Glad!!! Annika ringde precis från Australien. Så glad jag blev när ja hörde hennes ljuva stämma. Fast hon var väldigt hes, hon hade varit ute på krogen sa hon;) Jag bara vill VILL åka ner och hälsa på henne.. & antagligen blir de så.. Vem vet, redan kanske i April, Maj! Hade varit underbart. Vara där i en två månader :D

Annars är de en helt vanlig simpel fredag.. Sitter i soffan och kastar gulles pip i jämna mellanrum.. Annars börjar hon gnälla.. Ska till Desiree sen på lite fredagsmys. LetsDance och glass! Annars, jo jobb idag. En helt chilljobb dag. Trodde de va 50 rum eller ngt som skulle städas. Men de va bara ca 15. gött! Just de morgonen började inte lika bra. Bilen ville inte starta. haha så ja blev 25 min försenad.. Jobb imorgon med. Känns bra! Sedan på kvällen är man hembjuden till Wille Klingspor på lite förfest får se var jag tar vägen sen. Inte barabar iaf:)

TJIPP

Just de. För alla er som är hästintresserade så har ja precis skapat en hemsida..
http://www.123minsida.se/PapasArabians

image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0