Peak jacka säljes!!!

Nu är det dags att skriva igen efter lång frånvaro!
Är hemma i Sjöbo nu - för gott! haha, eller kanske inte just Sjöbo för gott. För vi ska flytta till Blentarp i slutet av november till ett riktigt fint hus  - skönt att komma ifrån de här råtthuset!
Idag var Jennie här på besök. Hon kom hem från turkland igår :) fuskisen.. Sen åkte papps & jag för att hämta Oscar på flygplatsen:) Sen vidare till Ingela för att kolla in våra tapeter och så vi ska ha i vårt nya hus:)
Nuu väntar jag på maten, sedan iväg till Jennie :)

Igår var Emilie, Madde och då jag hemma hos Desiree och hade mysis. Först åkte iväg och handla mat och massa godis:) Sedan kollade vi idol därefter såg vi min absoluta favoritfilm (till och med bättre en Karate kid) Dagboken! Ska se den med Jennie ikväll med, hon har ju inte sätt den.. Riiktigt bra är den iaf:) Rekomonderas varmt.

Just nu lägger jag upp massa grejer på blocket! haha får mail och telefonsamtal stup i kvarten!
Ingen som är sugen på att köpa min "offwhite" nykemtvättade Peak Down Bomber jacka i storlek s. för ca 1600 kr? Nypris 3300? :)


hehe.. Nuuu är grytan redo!

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0