Natti natt

Ny duschad och redo för sängen, fast först tänkte ja skriva lite här!

Har jobbat nu två dagar i rad på Snogeholmslott - har gått bra. Ja och Jennie sjöng massa jul låtar, och när man tänder ljus så luktar de så mysigt och ja, jag länktar faktiskt till jul! Så mysig stämning då. Fattas bara någon att  mysas med... :P

Häromdagen var jag Emilie och hennes syster på Novalund och shoppade lite, jag kom hem med ett par diesel jeans som är riktigt tjusiga:) och en fin-fin skjorta! Ooh. Jag har kommit på något som jag kan dricka, Shaitee, vet inte riktigt om de stavas så. Men suuper gott var de! Känner mig allt lite vuxen nu. Nu när jag kan beställa något annat än typ choklad, vatten, läsk osv.. :D

På fredag åker vi till Aachen och ska titta på fina hästapollar. Kommer hem igen på Söndagnatt.

Imorgon ska jag på jobbintervju, är allt liite nervös! Hoppas de går bra. För det är ett riktigt toppet jobb skulle jag tro :)

natti natti ♥

image66

Kommentarer
Postat av: Emmi

Halllllllååå! Det är fest på fredag!? i Lund :P Om du vill

2007-10-01 @ 09:58:22
URL: http://emmipetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0